onsdag 20 augusti 2008

Skiftning

I think about my life gone by
And how it’s done me wrong
There’s no escape for me this time
All of my rescues are gone, long gone

Idag är en dag i historien. Inte menat att det är något specifikt eller så, bara en vanlig dag som går in i historien som inget särskilt. Dock så är jag på ganska bra humör, och det är lite ovanligt antar jag. Känner mig lite smått positiv, hur konstigt det än må låta. Jag är inte hundra säker på varför heller, men det gör inte så mycket. Det finns nämligen många anledningar till att vara nere och jag blir lite ledsen av att tänka på en specifik. Men jag orkar inte med det just nu. Just nu orkar jag bara med min läsk och att slöa lite här framåt halvtvå tiden. Ska sova snart iallafall.

Hittade en kul sida, mypetbook.se, som jag kollar på just nu, det håller mig sysselsatt ett tag. Är glatt spänd inför utställningen på lördag, jag hoppas att det ska gå bra för Blacky men även om det inte gör det så blir det en intressant upplevelse. Men jag håller tummarna, fast jag är förstås partisk och tycker att en finare chinchilla finns inte, men aja...

Just nu är ett ljus vid horisonten två saker; eller blir det två ljus vid horisonten då? Okej, ett; vi ska enligt Ange och Sass snart få bidrag/lån, whatever. Jag är flat broke så yay. Och två; jag tror det är möjligt att jag kan få en studentlägenhet om cirkus en månad, för de som var sista ansökningsdag idag var nera på cirka 40 poäng och jag har 31~32 så hoppas. Kanske kan flytta in om nån månad då, inte så illa.

Så jag är ganska belåten just nu. Det är dock en sak som gnager ganska mycket och jag ska prata lite om det imorgon med en spcifik person som är viktig i mitt liv och som heter Robin. We've got a lot of catching up to do! Även om vi bara ses en liten sväng precis efter Arbetsförmedlingen eller nått så blir det bra. Och jag kommer ställa alla frågar du vet att jag kommer ställa, muihihi.


1 kommentar:

ROBIN sa...

Det ska bli trevligt att träffas, jag har saknat dig Malin :)